Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Jesper Clement: müüge elamusi, mitte tooteid
Kauplused peaksid toodet müüma elamuse, mitte toote enda kaudu, ütles Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2015 üks peaesinejaid Jesper Clement.
Tarbijakäitumise Aastakonverentsi 2015 üks peaesineja ja Kopenhaageni ärikooli õppejõud ja teadur Jesper Clement. Foto: erakogu
Loe Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee täispikka intervjuud Copenhagen Business Schooli õppejõu ja teadur Jesper Clementiga, kus ta räägib tehnoloogiate rakendamisest kaupluses, muutunud ostukeskkondadest ja neurouuringute kasutegurist tarbijate mõistmisel.
Jesper Clement esineb 27. veebruaril Tarbijakäitumise Aastakonverentsil 2015ettekandega "Ostukoha visuaalne väljapaistvus ja tarbija tähelepanu". Ettekandes keskendub ta tarbijate otsustusprotsessidele ja taktikatele, mida mõjutab ostukoha välimus ehk see, mida inimesed poes näevad. Ta annab ülevaate, kuidas näiteks poe atmosfäär või pakendidisain mõjutavad ostjate otsuseid. Lisaks tuuakse praktilisi näiteid ja antakse nõu, kuidas saavad brändid ja kaupmehed Jesper Clementi ettekandest saadud teadmisi enda kasuks rakendada.
Eesti hoiustajad on Läti ja Leedu omadest tagasihoidlikumad. Kui meil on keskmine hoiuse suurus 8000 eurot, siis Leedus on see summa 12 000 ja Lätis 20 000 eurot, kommenteerisid Bigbank Eesti äriüksuse juht Jonna Pechter ja äripanganduse juht Aimar Roosalu raha kogumise mustrit.